it's too late.

vet inte. måste bara skriva nått. vet inte vad. har så tråkigt. men egentligen äre mkt jag vill skriva ju. men de är bara så himla svårt å hitta rätt ord.

du betyder jävligt mycke. ett av de bästa som finns i mitt liv. du och jag. jag behöver dej. du är den som är mest lik mej. hade inte du varit min vän så.. du är den jag är med mest. jag behöver tiden då jag är med dej. du gör mej jämt så glad. du är jämt glad.

jag ändrar mej hela tiden om dej. antingen så gillar jag eller så hatar jag. kanske inte hatar, jag hatar ingen som jag säger men de är ju lättare/går fortare att säga jag hatar han/hon. än att säga jag gillar inte han/hon. de bara blir att man säger hatar. men du. jag vill inte/jag vill. nej. ja. allt är konstigt. allt blir fel. du är fel. VI är fel. de måste vara du som slutar. för jag kan inte. men jag vill. men endå inte. de är svårt. för jag vet inte vad jag vill. men jag förtjänar ingen. iaf. men du är en vän jag inte vill förlora endå. du sa att du inte vill. det va de du mena.

nästa gång de är fest. tänker jag inte komma om du ska dit.
kommer du så går jag.

Kommentarer
Postat av: malin

Du förtjänar en jäkligt bra, begåvad och fantastisk person. Då blir ni som soulmates.

2010-12-28 @ 19:56:10
URL: http://thejumpingshrimp.blogg.se/
Postat av: e.h

jag älskar dig liza lindkvist. <3

håller med malin, du förtjänar det bästa.

2010-12-28 @ 21:16:09
Postat av: liza!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erica älskar dej med, du är "super" bäst! <3

2010-12-28 @ 21:35:59
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0