Utkast: Aug. 29, 2011

har inte orka blogga nått i helgen. vet inte alls varför.. men i fredags kväll så kom erica, maria, sara och emma hit till mej också gick vi till karlsro flyers end of summer meet, och jag va inte med ute länge innan jag åkte hem och va med pontus. vilket inte heller varade så länge eftersom jag höll på att somna, så han drog också gick jag å la mej.

på lördagen så vare FEST hos erica, eller ja.. aah. vi va väl där ett tag, vart mycket spya.. äckligt, hur svårt äre att sätta sig vid toa jäveln och spy ?? men sen drog vi alla till ljunga, på summer meet. hände inte så mycket där heller. träffade håkis och va med han och jens ett tag. väldans kul att träffa han igen, när man inte träffat han på hela sommarn.

och söndagen gick åt att tvätta, städa, se film och vara med pontus. och idag så blir det ingen skola för mej, ska till stan. väldigt viktigt. annars skulle jag inte missa skolan nu, verkigen inte.

har massa bilder och sånt som ska läggas ut här också men det får bli senare när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0