you and I collide



jag äter ju inte godis, blir heller inte sugen på de. men fan vad jag blev sugen på choklad i jul, typ aladdin å sånt. ååh vad gott. men jag åt såklart inte.

känns som de bara är jag som sitter vid datorn 24/7. men de kan det ju inte vara. jag kollar på kanske samma bloggar minst 20 gånger om dan, men inte fan äre nån som bloggar !

vi gjorde negerbollar igår. jag åt fast jag verkligen inte orkade. va inte så bra tyckte ja. eftersom jag egntligen inte ska äta sånt. kaker osv. ska heller inte äta mjukbröd, men de har jag gjort endå. alltså toast, sånt. åt det idag som frukost, bara ost också grillkrydda i. mmhm va gott.

things i want;

◊tights/strumpbyxor
◊rött läppstift
◊fjäderörhängen
◊foundation
◊puder
◊skinnkjol
◊skor
◊macro objektiv
◊tumring
◊väska
◊svart nagellack
◊linne
◊stor mysig kofta
◊trosor
◊bh
◊datamus
◊fjärrkontroll till systemkameran

ja, vart är pengarna ?


Kommentarer
Postat av: alice

jätte fin blogg! intressant också

föresten va med på dagens blogg!

2011-12-29 @ 18:33:53
URL: http://bbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0