toppen kväll


kan ju skriva lite om vad som hände igår. först så drog jag till erica vid 5, och när maria och emilie kom så drog vi ner på vagga. malin kom också då typ. efter vi käkat drog på på coop och köpte groggvirke. efter de gick vi till emilie. vad där ett tag och sen tog vi halv 8 bussen till ånge. hände inte så mkt där egentligen. vi gick runt bara på ånge, gick till gröna villan fast vi va utanför. va på tågstation. sen kom fältarna, mindre bra. mer säger jag inte. och vi tog 20 i 10 bussen hem. och alla drog hem till sig. jag skulle ju sova hos erica så jag va hos henne. men.. vi åkte lite med patrik, strand och pontus också. eller mycke vare väl. och vid 2 så gick vi och la oss tror jag.

har tyvärr inga bilder heller. sen igår.










Kommentarer
Postat av: MALLLINANANA

Lizurt♥

2011-02-06 @ 01:25:12
URL: http://thejumpingshrimp.blogg.se/
Postat av: MARIAAAA

haha helt sinnes att fältarna kom, och fan va vi kutada! :D

2011-02-06 @ 09:18:53
Postat av: emilie

lite spänning måste de ju bli ;D

2011-02-06 @ 13:23:32
URL: http://emiliestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0