har tråkigt så gör samma som emilie, kanske är likadan som den senaste jag gjorde, men äh.

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter?: liza
Smeknamn?: ingen som kallar mej nå speciellt, tycker ja. som är värt att skriva här.
Favoritbyxor?: tights
Piercingar du har?: öronen?
Favoritartist/grupp: många
Gillar du när det åskar?: nee
Vad köpte du senast?: vet inte
Hur svarar du i mobilen?: aah, ja, mmh, hej
var har du ont: ingenstans
Vem ringde du senast? pontus
Sov du ensam inatt?: ja
Vem sov du hos senast?: sandra och lars
Vem sov hos dig senast?: pontus
Blivit slagen den senaste månaden?: vet inte, kan hända
Nämn något som gjorde dig glad förra månaden?: skolavslutningen, klassfesten
Vad gjorde du kl 08 imorse?: ingenting, vaknade, klev upp
Vad gjorde du för 15 min sedan?: datorn
Det sista du sa högt?: minns inte :bigeyes:
Det senaste någon sa till dig?: kommer inte ihåg
Vad har du druckit idag?: mjölk
Vad var det senaste du åt?: tacos
Vad är det för färg på din ytterdörr?: vit
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
Sover du tungt?: händer väl
Vad ser du om du tittar till höger?: mina michael jackson tavler
Vad gör dig glad just nu?: min dator
Senast kramat?: pontus
Senast pussat?: pontus
Vad ska du göra härnäst?: datorn, eller gå ut
Humör just nu?: trött
Hur många kuddar sover du med?: två
Morgon eller nattmänniska?: natt
Är du kittlig?: ne
Stjärntecken?: fiskarna
Äckligaste insekten?: fästingar OCH spindlar
Saknar du någon nu?: ja
Använder du icq eller msn?: msn
När fick du senast en present?: skolavslutningen
Har du några högklackade skor?: ja
Brukar du skratta för dig själv: ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "godnatt puss!:*<33"
Har du blivit hotad via telefon?: nej, tror inte de :|
Hur ofta loggar du in på helgon?: jag har inte helgon.
Jag älskar?: min familj & mina vänner.
Är du snäll?: ja klart !
Är du blyg?: jodå, kan vara
Tycker du att du har fin dialekt?: ja absolut
Favoritdag i veckan?: fredag & lördag.
Är du en gottegris?: nej verkligen inte :D
Är du modig?: ja, kanske
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: några
Vad har du för planer till helgen?: vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0