i want to do them all


en död fågel. en väldigt död fågel.

bara för att jag inte har nått att blogga om ska jag berätta vad jag drömde inatt.

jo, jag va med sally och sötnos ute. dom va ute och sprang på gården. också springer dom mot grannens gård, men jag hinner före och stoppar dom. så då står vi på gränsen, såhär mellan gårdarna. sally och sötnos springer tillbaka till buren för dom får syn på en katt, grannens katt. som får syn på dom också och börjar springa efter. och i buren får katten tag på sally och håller fast hon, håller om hon. och biter henne i skallen och klöser hon. också sen tar jag tag i kattens framben och ena benet går av, sen kastar jag kattjäveln över buren i buskarna. lyfter upp sally och springer till mamma och säger att vi måste till veterinären, men då säger mamma "nej men de blir väl bra sen" men sen tjatar jag på hon också åker vi. väl hemma så lägger jag sally i buren och hon är bättre. och grannen har skaffat en ny katt, en kattunge. sen kommer jag inte riktigt ihåg mer, än att jag plötsligt va i mitt rum. sally och sötnos också. plus att det va nån konstig rund slemmig sak som lysde i mörkret. alltså den levde, en levande grej. som jag gömmde i en kudde som låg på sängen, en sån där "prydnads" kudde.

nej, nu ska jag gå in till ted och hämta min hårddisk och se mer scrubs.

Kommentarer
Postat av: maria

"kattjäveln"

du är bra jävla härlig du liza!

2011-07-23 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0