SOOOOOOOOOOOOMMARLOV



fick en liten gitarr och ett armband av sandra och lars när dom kom hem från rhodos. och igår fick jag 500 av mormor & morfar, 150 av moster & micke. brare, behöver verkligen pengar. och den där biljetten fick jag av johnny, min storebror. ted fick också en då, såklart.

johnny: skaru på de där i parken, de där med takida?
jag: näe vet inte kanske.
johnny: vadå kanske?
jag: det är ju så dyrt.


också tog han fram biljetten, fatta glad man blev då! :D

kvällen igår va hur kung som helst. det va inte som jag förväntat mej men väldigt nära endå. vi dansa som satan iaf, har as ont i fötterna. men det är nog skornas fel. blev väldigt mycke myggbiten också. och ikv ska jag nog bara tare lugnt, är så trött. har ont i huvve å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0