dreams will never come true


drömde att jag, erica och emilie va på fest. johanna va där också men hon va vi inte med. erica och emilie va aspackad, och jag hade inte drucke nånting typ. sen kom mamma och hämta oss, vi åkte till affärn. vi va kvar i bilen och då satte sig emilie bakom ratten och började köra. det va halt ute så hon körde fel så hon kom ut på en åker, sen välte bilen sakta åt sidan, sen sakta på taket. jag kröp ut och ringde 112. sen helt plötsligt va vi på polis stationen elle nått. sen fick alla blåsa.

sen började jag drömma om sally och sötnos. sötnos fick 5-6 små kaninungar. jag va där och höll på med dom, sally och sötnos. sen va ungarna större och då fick sally heltplötsligt 4 ungar. sen kom jag på att jag måste ju sälja dom. så då tänkte jag att jag skulle hålla på med kaninuppfödning. sen vakna jag.


Kommentarer
Postat av: e

hahaha! äre säkert att det bara va en dröm? låter ju som verkligheten ju ;D

2011-10-22 @ 15:30:34
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0