Utkast: April 15, 2012



pontus har vart hos mig hela dan typ, fast vi var till fränsta också en sväng.

har köpt mig en ny säng nu. förjävla skönt, man märkte ju inte ens av att pontus sov hos mig inatt. annars i min lilla säng vaknade man ett x-antal gånger på natten, eller var tvungen att putta bort han för att han tog upp så mycket plats, la armen på huvve mitt eller nått liknande.

detta lov har vart helt awesome, tack vare pontus. lycka.

det är egentligen inte så lång tid kvar innan det blir sommarlov. kommer gå fort.

pontus och jag var även till deras stuga en natt. det va hur mysigt som helst. vill göras om.
fast dock tycker jag inte om dasset, ja, tyvärr finns det ju ingen toa.

var väldigt mycket spindlar på dasset, och mer kommer det bli, så vettefan om man vill dit då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0