jag är kvar sen igår, har jag vart flera gånger. borde ej vara här, det är beslutat för länge sen.

Denna julafton i år var vi med Johnny och Nina i naggen. Det var väldigt mysigt.
 
Tycker dock inte om julmaten längre, bara samma tråkiga. Inte gott alls. Skippar den helst.
 
Det var en bra julafton ändå. Jag bryr mig egentligen inte så mycket längre, har ingen julkänsla alls heller.
Kommer man nånsin få det igen? Kommer man nånsin känna samma sak inför julen som när man var liten?
 
Har kollat klart på true blood. Vet inte vad jag ska hitta på nu istället. Men först ska jag göra mig iordning.
Och nu skrek mamma på mig att jag ska dammsuga nere, så man blir väl tvungen att göra det först.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0