no more tears, my heart is dry. I don't laugh and I don't cry. I don't think about you all the time. but when I do, I wonder why.

Igår va vi på sjukhuset och kollade vart avdelningarna är som var och en ska vara på. Jag ska vara på stroke avdelningen.
 
Sen gick vi från sjukhuset till stället vi ska bo på under dem där fem veckorna. Blir fan gråtfärdig, det kändes hur långt som helst att gå. Vi ska gå den där långa biten till och från sjukhuset, och tänk på att det kommer säkert vara över tjugo minus, säkert trettio minus också. Känns inte alls kul.
 
Jag. Vill. Inte.
 
Idag är i alla fall sista dagen innan lov. Det är skönt. Dock ska jag på skolan tidigt och göra omprovet i matte, som jag skjutit upp på hela tiden, och inte har jag orkat plugga heller. Så kommer inte klara det, förstår inte meningen att åka dit egentligen.
Också har vi ett nytt prov i matte som vi ska ha idag. Kommer inte gå bra på det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0