jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill.


denna helg har vart helt okej. okej, bara okej. känns som helgerna bara blir så nu för tin. okej.
helgen blev inte som jag tänkte mej att den skulle bli. besviken, ja lite.

igår så beställde vi pizza, sen efter de så åkte vi bil, åkte till patrik. sen kollade vi på filmen, och så fort den va slut så skulle vi ut igen. till patrik. han skulle hämta emilie också, hon skulle till fränsta. sen åkte hon med oss. och tur va de. annars hade jag verkligen inte orka. fan vad less jag är. ja, vi åkte bara bil, resten av kvällen.

jag mena, hur kul är det att åka på samma ställe tusen gånger om??? samma å samma å samma. sladda och hålla på. inte ens roligt längre. han visste att jag absolut inte ville.

"bara så du vet ska vi åka bil ikväll"

"jaha"

helt ärligt hade jag hellre suttit hos pontus och inte gjort nånting. men som sagt, tur emilie va med. kvällen blev ju något bättre.

nej, så jävla skönt att vara hemma endå. ska städa mitt rum, tvätta och tat lungt.

Kommentarer
Postat av: emilie

ställer alltid upp jag! :) <3

2012-02-22 @ 15:50:05
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0