Utkast: Feb. 18, 2012

sitter hos pontus nu. åkte till honom igår så jag sov här inatt.
han, jag, patrik och nå fler vars namn jag inte tänker nämna, åkte skridskor igår. det va ganska kul, hade vart kulare om det inte kändes som man skulle få en puck i huvve när som helst. sen så åkte vi bil bara, runt, runt, runt på fränsta där man åkt ett x antal gånger nu. ej så kul faktiskt. och tror klockan var halv 11, ej säker. men då skjutsa pontus hem mej också gick jag och la mej.
la mej på armen vänstra armen också, vände på mej lika fort som jag la mej på den. satan vad ont det gjorde. tog ju sprutan igår. :'(
ikväll skulle vi till stan egentligen och käka å kolla på bio. men ska ju bli snöstorm ikväll säger dom så vi stannar hemma, ej så kul att köra då.
så vi har hyrt en film som vi ska se, sen ska vi beställa pizza, också ska vi ha morot och dipp till filmen. så det blir nog mysigt endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0