så mycket som vi inte kan förstå. käften är stor men våra hjärnor är små, som en förklädd neandertalare. vi klarar bara av att hålla med.

idag så har jag gjort absolut nada. okej, inte helt sant men nästan. har varit ut och gått med sandra också hade hon en jättesöt vovve med sig, sen efter promenaden så gick jag, sandra och mamma till kyrkan och köpte glass. sedan resten av dagen/kvällen har jag suttit vid datorn och kollat på vänner. älsklingen kom hit en sväng förut också, mycket trevligt. dock hade jag velat att han stanna men han hade så mycket annat han var tvungen att göra, men då ska han sova här i morgon istället. men sådant kan ju ändras så får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0