see I don't give a damn what yo momma say


pontus kom till mig igår natt, typ halv tre. satte på en film men sen vart vi (han) för trött så stängde av. vi började kolla på friends with benefits, som jag förresten tänkte se klart nu.

och idag har vi varit till stan, jag, pontus och hans familj. vi var till birsta då pontus skulle köpa nå nya kläder, och jag köpte nytt puder. sen var vi till timrå, pontus skulle kolla på en bil, som han också köpte, en ful jävel(men köptes för endast 500 spänn, om den ens är värd de), sen efter de åkte vi till pontus syster, fika och käka sen åkte vi och hämta bilen sen åkte vi hem. har haft en bra dag, har vart trevligt. men har känt mig lite konstig, har haft ont i huvudet men endå inte, har också känt mig lite illamående till och från, men det har gått bra endå.

imorron ska jag till hussborg och jobba, ska vara där nio så det blir inte så sent ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia N

Var filmen bra?

2012-06-18 @ 14:57:47
URL: http://ssofian.blogg.se
Postat av: emmaj

du kanske har bulle i ugnen liza ;)

2012-06-18 @ 20:09:47
URL: http://sedentarybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0