you gave me nothing at all



min helg, den har varit jättedålig. känns som det bara kommer bli sämre och sämre. aldrig bätttre.

allting känns så hopplöst. en sekunden mår man skit bra, och allting är bra, allt är som det ska va. andra sekunden mår man piss, och allting bara är fel, att man aldrig gör nånting rätt. är det såhär jag kommer leva? är det såhär mitt liv ska vara?

det är inge fel på mig, det vet jag. jag är inte som alla andra, alla är olika. och så ska det vara. men det går inte att sluta jämföra sig med andra. jag jämför mig med andra hela tiden,
så vill jag också se ut, så vill jag också vara. det är så svårt att vara helt nöjd med sig själv. jag blir aldrig nöjd över mig själv.

Kommentarer
Postat av: emmaj

du är fin lizburt :D och bra att du bloggar igen :D

2012-06-03 @ 14:28:07
Postat av: emilie

liza du är bra som du är, ingenting du ska ändra på :)<3

2012-06-03 @ 17:48:30
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/
Postat av: puuul

du är perfekt precis som du är liza lindkvist, och jag älskar dig för det! <3

2012-06-04 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0