a beautiful


jag har bestämt att jag ska bli blond igen. orsak: jag orkar inte hålla på att färga det hela tiden, utväxten blir förjävla ful, tappar så extremt mycket hår, extremt mycke. men ska ju inte färga as blondt, mera mörkblond, eller ja, typ som min riktiga hårfärg är. så det smälter ihop med den i alla fall.

igår så åkte jag till pontus på kvällen, vi hyrde film på tvn. filmen va lite seg men den va bra också. han hade fixat morot och dipp också, han gjorde dippen själv. det satt väldigt fint. nej, det var mysigt.

praktiken idag 12:00-20:30

igår var jag duktig och gick runt johannisberg. det är väl egentligen inte så långt, är ju bara en timmes promenad typ. men jag var ute i alla fall. det känns bra. mår fan inte bra när jag sitter inne hela tiden, vid datorn elller tvn. gör ju fan inge annat.

Kommentarer
Postat av: emilie

haha jajo jag vet.. men ibland är det svårt att motstå. satyg, jajjmen! det ska det vara ;)

2012-03-25 @ 16:05:13
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0