du måste va blind. du kan inte se.


såhär har min dag sett ut än så länge.

en promenad med pontus, sen en trip ner till stan med han och ted. mysigt.

nu väntar man på maten, dock är man inte så hungrig men det är ju klyftpotatis och fläskfilé. då måste man ju äta lite i alla fall. sedan blir det tårta, mhmmh så jag längtar till den.

vet ni vad som hände igår?!?!?!!?!?!?

jo...

min kamera, alltså systemkameran!

den satt på stativet, jag fastnade med foten i stativet så drog i de....

så den tippa!

också åkte kameran i golvet...:(

hamna i chock tillstånd. BARA hörde smällen.

stog ett tag med händerna för ansiktet. sen gick jag och tog upp kameran.

den startade inte, kollade runt på den. sen såg jag att minneskortluckan va öppen, så stängde den.

DEN FUNKA. inget fel på den. klumpen i magen släppte. men det där Uv filtret eller vad de heter, som sitter på linsen, fick sig en rejäl smäll. så det är en buckla i det. får hoppas att det bara va de som skadades. puhh.

Kommentarer
Postat av: emilie

du som är snygg lillklumpen! pussssssssssssssssssss

2012-03-03 @ 18:03:48
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0