jag tänker så mycket på dig, det gör ont i mitt hjärta. jag visste inte att man kunde älska någon så mycket.. och att man kunde gråta så när den lämnat en. jag visste heller inte att ens liv känns så meningslöst för att han inte finns hos dig. nu vet jag.

Idag så har jag och Sandra gjort hastbullar, inte så vacker på utsidan men så jädrans gott. Har även städat och pysslat lite.
 
Vad som händer ikväll vet jag inte alls. Helst av allt vill jag inte vara hemma. Vill göra nånting hela tiden, hålla mig upptagen med saker, så jag inte tänker på han, så jag glömmer bort att jag saknar honom så mycket som jag gör. Det är jobbigt. Känner mig tom och meningslös hela dagarna. Vill inte känna såhär, vill inte må såhär. Så jag vill inte sitta hemma och göra ingenting. Måste göra saker. Jag mår något bättre då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0