spend all your time waiting. for that second chance, for a break that would make it okay.

Igår kväll så kom jag på att jag ville göra en kudde. Så jag tog några t-shirts och klippte sönder. Jag klippte ut det jag ville ha och sydde ihop/fast de. Sen drog klockan i väg som satan, blev så trött så gick och la mig. Så fortsatte med den idag, sydde ihop den och fyllde den med bomull. Blev ganska nöjd faktiskt.
 
Hade tänkt gjort detta inlägg mycket tidigare idag men internet ville inte sammarbeta. Sen visa det sig att jag bara behövde starta om datorn och då vart det bra, så typiskt.
 
Idag/inatt flyttade man ju tillbaka klockan en timme. Blev ganska förvirrad först då jag kollade klockan på telefon som visade sju och den på sängbordet visade åtta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart ju skit bra ju, finns en liten pysselkäring i dig också;) haha

Svar: Haha, jaa :D
Liza Lindkvist

2012-10-28 @ 17:32:15
URL: http://saandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0