fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå.

har haft en himla trevlig fredagskväll, har sovit hela kvällen. från sex till tjugo i ett ungefär. så jag undrar hur tidigt jag kommer vakna imorron.
 
idag gick jag och johanna tilll coop på lunchen. och när vi gick tillbaka vare en unge som kom fram till oss och sa "upp med händerna" också höll han en stor lång fet pinne mot oss, ja det ignorera vi och fortsatte gå. sen börja han peta på johanna, och slå/försöka fälla henne. sen började han på mig, men då stanna jag vände mig om och sa åt han att lägga av, fan va irriterad jag va, så jävla arg. UNGJÄVEL, inte fan gör man så eller, hade lust å bara slå sönder han. kände bara ännu mer att jag hata barn. när man själv va liten vågade man fan inte prata med dom större ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0