jag vet att det är kärlek som brinner I mitt hjärta. kärlek, åh underbara smärta. jag såg hur du såg på mig. väckte en längtan inom mig.

denna dag har vart otroligt slö.
 
första timmen hade vi matte (gick inte alls bra!), sen var det så att dom som går aware åkte till torpshammar och vi som bara går vård- och omsorg var kvar på skolan (vi var två stycken), det vi skulle göra va att hitta fakta om varför ett land hade en sån låg medellivslängd, sen berättade vi det lilla vi hittade, sen kollade vi på något filmklippyoutube om progeria, sen så fick vi sluta tidigare så man hann med 13:25 bussen.
 
senare kom erica hem till mig också gjorde vi den där nedrans powerpointen(!), den blev klar och vi är redo att redovisa imorron, om njurcancer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0