svar på frågor del 1

vad tycker du om boberg? Jag tycker väl att det är en helt okej skola. Jag går där just för att det är närmast dit.

favoritaffär? vet inte riktigt, vart som helst där jag hittar kläder jag tycker om, ska ju helst inte vara för dyrt heller, men oftast handlar jag väl på hm, gina tricot, cubus, bikbok.

favoritmat? hmm, svårt att säga, det är så mycket som är gott. Men stuvade makaroner och korv, pizza, typ sånt som är såsigt.

tycker du att du har förändrats som person det senaste året? isåfall hur:
Jag vet inte, det har jag nog, det beror på hur man menar. Jag är mer att jag inte tycker om att vara bland mycket folk,(t.ex på fester) mer än vad det var förut. Jag känner mig obekväm bland folk jag inte känner.
 
Och jag vet inte hur jag ska formulera mig om detta, vad jag än skriver blir det inte bra.
 
kan du göra videoinlägg? Nej

är du blyg? Ja, jag kan vara fruktansvärt blyg.

hur var de o förlora oskulden? bra?

bra självförtroende ? Nej det vill jag inte påstå. Försöker acceptera mig själv som jag är men det går inte så bra.
 
vilken skola och vilken linje går du på? Jag går på bobergsgymnasiet, vård och omsorg

har du din naturliga hårfärg? Ja min utväxt på ca en decimeter är min naturliga hårfärg, resten är färgat.
Det är inte världens bästa bild men det var den bästa som jag hittade nu, man ser skillnaden i allafall.
 
Vilken är din favorit parfym? Just nu är det ESCADA cherry in the air

Vad tycker du om att göra på fritiden? Vara med vänner och pojkvän, ta hand om min Sammy, sitta vid datorn.. och nu kommer jag inte på något mer.

Vad trivs du bäst i? Blond eller brunett? brunett
 
vad använder du för smink? consealer, foundation, puder, mascara, ögonskugga, rouge, ögonbrynspenna
 
kan du lägga upp en bild på ditt favoritplagg?  Jag har inte direkt något favoritplagg. Men en klädesel jag tycker är skön är denna, leggings/jeans och en fleece tröja eller bara en t-shirt.

hur svarar du i telefon? ja, hej, hallå
 
vilken tid är din väckarklocka ställd på? 06.30

om du vann 50 kr, vad skulle du köpa då? Jag vet inte, lotter kanske

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Fansite

Jättefin blogg!

Svar: Tack så mycket!
Liza Lindkvist

2013-04-14 @ 19:08:31
URL: http://www.thekingofpop.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0