I am so in love with you. when I think of us two, I start feelin' blue.


Har räknat mina dagar som jag har kvar  på sjukhuset, hela arton dagar kvar. Det låter inte så mycket men det är de fan.
 
Mn pojke fyller hela nitton år idag, grattis älsklingen min!
 
Om femtionio dagar fyller jag arton år, det känns mycket och stort. Och jag som känner mig så liten för att fylla arton år. Oj, vad stort det låter. haha.
 
Imorgon åker jag till stan, vi ska till Nina och Johnny. För Nina har fyllt år så det blir lite kalas där.
 
Älskling ska sova hos mig hela helgen, fredag-lördag och lördag-söndag. Så är det sagt i alla fall.
 
På söndag åker jag tillbaka till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0