känna, längta - bryt inte förtrollningen. underbart, berusande är känslan jag har. smek mig, kyss mig. känslan är så underbar.

Tänk att det är 2013. Jag hoppas det här året blir mycket bättre.
 
På nyår var jag först med Erica, Johanna, Niklas, Jensen och Nyman. Sedan var jag med min pojke, åkte med honom när han skjutsade folk. Och vid tolv så var vi hemma hos honom, kollade på alla rakter, fick min nyårs kyss av honom, helt perfekt va det, sen fikade vi, och efter fikat gav vi oss ut igen. Vi kom hem ungefär vid halv fem-fem på morgonen. Jag va ganska så trött kan jag lova, ont i ryggen fick jag också av allt sittande. Förstår inte hur han kan sitta å köra bil så mycket som han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0