jag vet hur livet har behandlat dig. så, jag vill inte klandra dig. jag bara saknar det gamla dig. låt oss säga som det e. om man trampar snett blir det en lång väg ner.

Har inte suttit vid datorn nått sen jag sist skrev. Åkte hem i onsdags, var ledig på torsdagen. Kom tillbaka hit till gaffelbyn i morse.
 
Har praktik hela helgen, fredag(14.00-21.30), lördag(07.00-15.30), söndag(14.00-21.30) och måndag(07.00-15.30). Det känns extremt jobbigt.
 
Men älskling kommer hit imorgon och gör mig sällskap.
Helt ensam är jag ju inte, elvira är här också i helgen. Som tur är.
 
Nu ska jag gå och hämta något att äta.
 
Känner mig trött och slut i kroppen, lite illamående känsla, kan bero på att jag inte ätit något. Märks väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0