man, oh man, you're my best friend. I scream it to the nothingness. there ain't nothin' that I need.

Sen igår så blev jag och pontus katt- och husvakt. I skrivandes stund sitter jag på soffan i mjukbraller och i en topp, med håret i en fläta och försöker fortfarande vänja mig med gluggen.
 
Igår så var jag till tandläkaren. När jag gick i åttan så fyllde jag igen gluggen med plast, men nu senare så hade plasten slitit och lossnat lite, såg inte fint ut, så jag ville ta bort alltihopa, och det gjorde jag. Så nu är gluggis tillbaka helt och hållet. Dock tycker jag inte att det är fint med glugg, men det finns ju dem som har det värre.
 
Igår så var jag och pontus till min mormor och morfar och fika och snacka lite. Det var mycket trevligt och kul, det är första gången tror jag som jag går till dem själv, (pontus kom lite senare) bara för att hälsa på. Ska till dem lite senare också och lämna ett påskkort, plus att jag ska lämna till nå random, i deras postlåda då förstås. Som man gjorde när man var liten, hahh..
 
Ska göra klart en uppgift i etik nu och maila den, sen ska jag till min Sammy. Och ännu lite senare ska jag och Pontus till vårt framtida hem och pyssla lite där.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är lika fin med glugg :D kom ihåg när vi gick till tandläkaren och fyllde, de höll ganska länge ändå :o

Svar: haha jaa :D
Liza Lindkvist

2013-03-28 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0