jag kan inte leva ett liv utan dig

Biljetterna är beställd. Den fjortonde juni åker jag, Pontus och Sandra på Brolle. Helt jävla underbart. Fan så jag längtar.
 
Annars så hade jag och Pontus en mycket mysig lördag. På kvällen gick vi ut till deras husvagn som dem förresten nyss införskaffat, vi tog med oss popcorn, chips, godis och dricka dit ut och bara myste till en film. Det var faktiskt väldigt mysigt.
 
Idag så sov jag säkert till elva nångång, och strax efter jag klev upp åkte vi till stugan och åt korv och fikade, vi har vart till pontus farfar och hälsat på, vi har varit till vårt blivande hem och fortsatt måla på en hylla grej, vi har gjort middag(mest Pontus). tagit det lugnt bara, har kollat två timmar på djurakuten, och innan vi åkte hem hit till mig så köpte Pontus mjukglass med noisette på shell, fyy så gott det är.
 
Nu sitter jag bara här på golvet och bloggar, har ingen aning om vad som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0