onsdag-torsdag-fredag-lördag-söndag

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vad vi gjorde där nere i Barva som det hette.
 
Onsdag: Vi kom ner dit ca arton:trettio så vi tog det bara lugnt, gjorde inte så mycket.
 
Torsdag: Vid klockan tolv gick vi på koutsläpp som var en bit bort. Det var fruktansvärt varmt, men det var jävligt skönt också. Lite senare åkte vi till tuna park, jag skulle köpa jeans. På kvällen åkte vi och jaga vildsvin, jag, Pontus och Magnus. Tyvärr fick jag inte sen nån, och det var jättejobbigt att sitta där, vi satt och trängdes och man kunde typ inte röra sig nästan. Jag fick jätteont i rumpan, vi satt där kanske två-tre timmar, man skulle ju vara tyst också och det gick inte så bra..Men harar fick jag se i alla fall.
 
Fredag: Jag, Pontus och Magnus åkte på Motorsport Weekend Gröndal. Det var faktiskt ganska tråkigt då jag inte alls är intresserad av sådant som bilar osv. Jag förstår verkligen inte vad som är så kul, att kolla på bilar som åker runt på en bana, eller varför en bil är så jävla frän. När vi åkte "hem" så tog jag och Pontus fyrhjulingen deras och åkte ett tag, Pontus visa runt mig lite och så. Jag körde till och med, det var faktiskt jävligt kul. Jag som aldrig tycker om att köra nånting, trivs som bästa att bara åka. Sen beställde vi pizza, en jättestor familjepizza, där nere snackar vi stor alltså, här hemma är det bara nå fjutt vi får. Ja, sen blev det inte så mycket mer den kvällen, vi satt där ute på deras altan, väldigt mysigt.
 
Lördag: På lördagen var det väldigt slappt för min del i alla fall, vid två-tre nångång så åkte jag och Pontus till Mariefred, vi kollade på nå slott och sen åkte vi till hedlandet som är en affär. Det var en mycket bra affär. Det fanns kläder, mattor, inredningssaker m.m. Jag hittade väl nå saker där som jag köpte, det kommer upp bild på det senare. Också fick jag lite grejer från jessica, och det kommer det också bilder på. På kvällen kollade jag bara på film som gick på tvn, gick och la mig elva kanske, Pontus och Magnus dem var ute och jagade.
 
Söndag: Vi käkade frukost sen drog vi oss hemåt. Vi åkte kanske vid halv tolv och var hemma i fränsta vid fyra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0