studentklänning

Får sån ångest över vad jag ska ha för studentklänning. Vill inte ha en likadan som någon annan. Vill bara ha en enkel vit, inte nå spets å grejer. Har hittat en, den är både ful och fin. Men skulle lätt kunna ha den. Också nå färgglada skor. Vill ha med klack, men inte för höga, då kommer jag inte kunna gå(och får super ont i fötterna). Svårt, svårt och svårt. Vill beställa klänningen, men jag vet inte. 
 
Dom enda sidorna jag kommer på som har studentklänningar är nelly och bubbleroom, någon som vet någon fler? Skriv en kommentar!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på zalando? Brukar finnas snygga klänningar där:)

2014-04-15 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0