curling, middag & baren














igår så va jag, pontus och hans familj i stan. vi provade på curling. först så ville jag faktiskt inte, sen när vi gick ut på isen ville jag verkligen inte. men när man provat på lite så blev det roligare. dock vare väldigt svårt, jävligt svårt men i slutet så gick det lite bättre. men jag tycker att det va varken kul eller tråkigt, typ mitt i mellan. om jag fick välja så skulle jag inte göra det igen. efter curlingen så käka vi middag och efterrätt på saffran, sen drog vi ner till baren. det blev ganska sent, vi kom hem vid halv ett. det var en kul dag, trevligt.

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Skoj! :)

2014-02-03 @ 12:55:07
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0