Klippa klor och kamma Sammy

Leah
 
Kamma och klippte klor på Sammy och Leah förut. Som alltid blir Sammy stressad och tycker inte alls om det, det är svårt och tar tid men det går. Leah dock va väldigt duktig idag när jag klippte hennes klor, brukar lägga henne på rygg i mitt knä, det går mycket bättre med henne än med Sammy. Hon ligger kvar och sprattlar inte som Sammy gör. Jag la filten över hennes ögon, har märkt att det går bättre då. Och hon bara låg där, spratt till med ena baktassen en gång bara när jag va där. Hon va superduktig och det gick fort. Inga problem alls. Blev så paff, annars andra gånger har hon velat vända på sig några gånger men inte nu. Duktiga bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0