varje dag är en kamp

Äntligen! 
Har städat hela tiden sen jag kom hem från skolan, vilket var vid tre..Städade och höll på till ca tjugo över åtta. Plus att jag tog en pause på en halv timme, fyrtio minuter och käkade. Så nu är det dammtorkat överallt, har dammsugit, torkat golvena, bytt rent i sängen, gjort rent burarna och tvättat massor. Mamma kom hit efter jobbet, vi fikade och surra massa. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här. Ska förmodligen gå och lägga mig efter detta inlägg. Är svintrött. Men ska såklart prata lite med Pontus också innan sovdags.
 
Har för övrigt drömt om how I met your mother två nätter i rad, undra om det blir en trejde? Är ganska besatt av den serien just nu, men jag har klarat mig från att kolla på det idag. Bra gjort! Har även drömt om tatueringar, om jag längtar till?! JA! 
 
Imorgon ska jag till VC, så blir ingen skola för mig.. 
Liten Sammy

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

den serien är rolig :)

Svar: Jaa verkligen! :)
Liza Lindkvist

2014-02-19 @ 00:26:09
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0