kommentar

är du rädd för framtiden, hur det kommer se ut osv?

Näe, rädd är jag väl inte. Jag blir mest förbannad på den här jävla världen vi lever i, hur den är och så. Och jag undrar hur det kommer vara längre fram, när man är gammal. Tror knappast att det blir nå bättre, tycker allt bara blir sämre. Man vill ju fan inte sätta barn på denna jord längre. Det va så mycket annorlunda när man var liten, då förstod man ingenting, man visste inte vad som hände, allting va liksom bra. Så är det inte längre. Och jag blir så jävla förbannad på människor. Många är så jävla sjuk i huvve. Många borde skjutas! Alla jävla fitthuvven som missköter, misshandlar och plågar djur, dem som våldtar, mobbar(tills dom tar livet av sig själv), mördar och misshandlar människor. Jag undrar hur det kommer se ut i framtiden. Om det blir bättre eller sämre, mer eller mindre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0