Utkast: Feb. 12, 2012







hade en riktigt trevlig kväll igår. vi kolla på melodifestivalen, gjorde kladdkaka i muffinsformar, skrattade satans mycket, prata massa, kommenterade dom på melodifestivalen, ur ful dom va, kläderna, låtarna. så jädrans kul, fast det var nog mest bara jag som gjorde det. fan vad dåliga låtar. hallå, svenska låtar?!?!? nej satan, engelska ska det va!

ted kom och hämta mej 11, med pappa brevid sig då. dirket när jag kom hem så duscha jag, sen la jag mej. var så jävla trött.

3 på natten kom pontus. just nu ligger han uppe och sover, och jag sitter här nere.

tror jag ska ut och gå senare, ska försöka få med pontus också. men får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0