vet du nu var du har mig. du har inte en chans. spring för livet. jag är ur balans. inte fan kan du älska mig. jag är ju en börda.

Mår inte alls bra. Har en sämst dag.
 
Får cp mycket ångest över praktiken. Vill inte, jag dör hellre. Ja, det gör jag. Så patetisk är jag.
 
Det är fredag, och jag kan inte göra mer än att bara var hemma. Jävla liv.
 
Känner mig så himla meningslös, otillräcklig. För honom. Bryr han sig verkligen? Nej, det tror jag inte.
 
Älskar han mig verkligen så mycket som han säger att han gör? Nej, det tror jag inte heller.
 
Jag är för känslig.
 
Jag vill inte släppa taget om honom. Det går inte. Känns omöjligt. Jag vill inte.
 
Jag hatar honom. Jag hatar att han inte har tid för mig. Jag hatar att älska honom.
 
Jag hatar mig själv.

Kommentarer
Postat av: felicia

huvva, det kommer bli bättre!

2012-11-23 @ 20:16:54
Postat av: puuul

<3

2012-11-25 @ 19:49:59
Postat av: emilie

<3

2012-11-26 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0