jag kommer alltid älska dig. aldrig kommer allt det där tillbaks, det som var du ock jag.

Har ätit våfflor idag, det var väldigt gott. Dock hade vi ingen grädde..
 
Skolan idag var inte alls kul. Men jag antar att man får något annat att tänka på i alla fall, vilket är skönt.
 
Längtar inte alls till lovet. Jo, visst blir det skönt att slippa skolan. Men resten då? jag vet att jag oftast bara sitter hemma och gör ingenting, men har ju endå haft något att längta efter förut.
 
"Jag är väldigt osocial, blyg, vågar aldrig ta första steget och prata med en ny männska, jag kan vara svår att prata med. Vilket leder till att jag inte alls har många vänner. Men när man väl känner mig så pratar jag på väldigt mycket, jag är mer öppen."
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du jobba med?

2012-10-26 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0