- piercing, tatuering

Idag så var jag och älskling till stan. Jag handlade lite nytt smink, för ca 640 spänn, nej det är inte billigt med smink. ville pierca mig idag också, men man va tydligen tvungen att boka tid.. + att en person sa att stället jag tänkte pierca mig på va dåligt, så tur det att jag inte gjorde det då, så han rekomenderade ett annat ställe. Sen va vi till stöde och där fyllde pontus i sin tatuering eftersom den va dåligt gjord. så nu blev den mycket bättre. Och nästa gång pontus kommer hem ska vi båda tatuera oss. längtar så mycket, man blev så himla sugen när man satt där och kolla på när han fixade sin tatto. skoj.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

övningskör du eller håller du på o tar körkort:)?

Svar: jag är inskriven och har gjort riskettan, sen la jag allt på is för orkade inte, det blev för mycket med skolan å allting. Men efter studenten så ska jag fan i mej ta det där jävla körkortet. :)
Liza Lindkvist

2014-02-07 @ 21:25:01
Postat av: felicia

Shanti piercade jag mig på en gång i tiden, tycker det stället är bra :)!

Svar: de va just de stället han inte rekommenderade :)
Liza Lindkvist

2014-02-09 @ 12:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0