!


blir så jävla arg. NI behöver fan inte bry er om kanin jäveln om vi skaffar en. DET är JAG som tar hand om den. INTE ni. bara för att de va så jobbigt när vi tog bort sally och sötnos. javisst, jag grina över sally i en vecka minst. men nu äre ju bra. och att jag ska börja gymnasie ? skit samma, jag kommer ha minst lika mycke tid åt den som förut. jag kommer inte vara ute mycke mer osv, bara för de. IDIOTI! jag älskar djur, älskar kaniner. så jag skulle inte vilja ha en kanin om jag visste att jag inte har tid för den. !

VAD LIDER NI AV ?

Kommentarer
Postat av: Malin

känner att jag saknat dina damp jettejettemycket

2011-08-10 @ 22:18:09
URL: http://thejumpingshrimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0