this is my chance and I won't let it go







ja, jag blogga inge igår för jag satt inte vid datorn, hade inte ens starta den. på hela dan/kvällen/natten. bra där av mej tycker jag. kollade bara facebook på telefon. ska sluta sitta vid datorn så mycket, inte bra alls. så ska bara skriva de hära och kolla på några bloggar sen stänger jag av datorn igen. så blir inte så mycke bloggning alls nu.

men igår så cyklade sara hit också tog vi oss en promenad, gick till forsen och tillbaka hem till mej, sen så cyklade hon hem. sen hade jag as tråkigt bara. pontus kom typ halv 12 ett tag. känns som evigheter sen man träffa han. senaste gången då va i tisdags tror jag. och ikväll vet jag inte vad som händer. säkert ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0