sometimes love comes around, and maybe knock you down




saker ni kanske inte visste om mej.


- tycker inte om gamla människor, tycker inte om att prata med dom.

- tycker inte om att bära såmbarn/bebisar, prata med dom, leka med dom.

- jag är väldigt blyg mot dom jag inte känner.

- kan inte betala med kort.

- måste alltid kolla på handduken och skaka av den innan jag torkar mej. (kan ju va kryp på den)

- är väldigt rädd för att bli sårad.

- tycker årets julkalender är asbra.

- hatar vintern

- gillar inte att bada och sola

- tycker inte om att säga "jag älskar dej", blir så ut tjatat att säga ofta/varje dag. tillslut betyder de ingenting.

- jag har en tendens att låta väldigt sur åt folk jag säger hej till eller nått annat, fast jag egentligen inte är de.

- blev väldigt sugen på negerbollar nu, så ska ta och göra några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0