the peace is gone


orkade inte skriva igår. hade gjort de om inte pontus vart här.

hemresan va då inte kul.

vi börjar åka, efter en stund så svänger dom in på en parkering. jag frågar vad dom ska göra.
"vi ska in på kista gallerian, vi måste ju kolla lite när vi endå är här."

saaay whaaaat ?!

vart typ as less på dom. ville verkligen inte, ville ba hem.

kom inte iväg fören halv ett nångång.

sen när vi är i hudiksvall så ska dom in på albert och herbert. (tog ett tag innan dom hittade dit, samma sak vare förra gången också.) vilket jag visste men det är ju så tråkigt.
först in på nå jävla möbelaffär skit sen in på albert och herbert. va där i evigheters evigeheter.

dock så köpte jag ju nå grejer, julklappar. och två afficher för skojs skull, vilket va väldigt onödigt. men kunde inte låta bli.

sen när vi är i stan så ska dom väl tvätta biljäveln också. bra onödigt. dröjde de ännu längre innan jag fick komma hem.

fy å fan. aldrig vill jag åka hem med dom igen från stockholm.

vi åkte 10, kom hem halv 8.

hämtade upp pontus på vägen också, och han va här över natten. wopwop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0