gör som malin och gör denna lista ! börjar imorron...

dag ett: de bloggarna jag läser
dag två: mina husdjur
dag tre: det här åt jag idag
dag fyra: bra låtar
dag fem: mitt rum
dag sex: en minnesfull dag 
dag sju: jag för länge sedan
dag åtta: tio saker som ni kanske inte visste om mig
dag nio: det här hade jag på mig idag
dag tio:  mina syskon
dag elva: i min handväska
dag tolv: dom bästa julklapparna genom åren
dag tretton: en bild på mig förra året och en från idag
dag fjorton: mina drömmar
dag femton: – mitt favorit klädesplagg/outfit
dag sexton: någon som betyder mycket för mig
dag sjutton: vad jag vill bli när jag blir stor
dag arton: – något jag längtar till
dag nitton: - min hiss/diss lista
dag tjugo: det här upprör mig
dag tjugoett: – hur jag sminkar mig
dag tjugotvå: det här får mig att gråta
dag tjugotre – mina rädslor
dag tjugofyra – min favoritplats 
dag tjugofem - det här saknar jag

Kommentarer
Postat av: MALIN

VI GÖR DET TILLSAMMANS , HIHIHIHIH

2011-01-17 @ 20:25:22
URL: http://thejumpingshrimp.blogg.se/
Postat av: :D

Vad kul :D:D

2012-07-12 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0