\snälla, ge upp bara\

nästa vecka ska nog jag och cissi göra nationella muntliga. känns mindre bra. jobbig dag hare varit idag också. mår mindre bra. men då äre ju som vanligt, som de ska.

önskar jag vore någon annan. nån som va mycket bättre. nån som dög åt dej. kanske. nej. du är den som gör att jag inte känner mej ensam bara. vänner, räcker inte de? det räcker bra nog för mej. jag vill inte ha kille. pojkvän. ett förhållande. vill inte vara "någons". vill inte ha ditt namn stämplat i pannan.

Kommentarer
Postat av: cissi

hua :( längtar absolut inte :/

2011-01-20 @ 19:55:50
Postat av: liza

nä samma här ;)

2011-01-20 @ 20:55:50
Postat av: e.h

<3

2011-01-20 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0