not my intention/i don't even know your name


tänkte skriva lite om gårdagen. på kvällen kom sanna och erica hit, dom va här i typ en timme sen drog dom till fränsta. typ 10 kom pontus och häggen och hämta mej och ted så åkte vi till fränsta. först till häggen och kolla på film sen drog vi till sanna och erica, emma och julia va också där. vi rökte vattenpipa, sen drog sanna, julia och emma. och vi andra drog till häggen och kolla på film. sen typ halv tre eller nått sånt skjutsa pontus hem mej och ted. ! thats it!

vet inte vad som händer ikväll men nått vill jag hitta på. kanske, kanske följer med pappa och hämta mamma. men tveksamt.

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 @ 14:36:22
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0