and i break down as you walk away | you don't know me and you don't even care.


allting blir fel. allt är så jävla komplicerat. du förstår ingenting. jag blir så jävla arg, irriterad på dej när du gör såhär. jag vet vad jag gör, vad jag säger, hur jag är. men klart som fan jag bryr mej. allting andra säger de känns så jävla hårt. att du ljuger, överdriver, håller på med andra, är med andra. men jag försöker att inte bry mej för jag vill inte bry mej. men de är ganska svårt att låta bli. du gör det så himla svårt. men jag tror inte du bryr dej så mycke som du säger heller. inte av allt jag hört.

jag har bara vare med dej. ingen annan. och jag tror faktist du har hittat på dedär helt själv.
vadå på G med nån annan? vadå lega med *****? vadå vare i ånge flera dagar i veckan? vad lider du av egentligen.

typ dra å helvete bara
.

Kommentarer
Postat av: e.h

<3

2011-05-09 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0