Did it happen when we first kissed. 'Cause it's hurtin me to let it go. Maybe cause we spent so much time. - I should have never let you hold me baby. | Can't figure out how you stole my heart -

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ingen
Vad tycker du om kärlek? värdelös
När kramade du någon sist? i fredags
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? vet inte


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej tycker jag inte
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ne
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? absolut
Fått din mamma att gråta? nä vet inte
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej
Dricker du? ibland
Vilka kläder sover du i? t-shirt, shorts
Vad hatar du verkligen? när folk ljuger för en
Varit kär? ne
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? nej inte som jag känner nu
Vill du ha barn? ja

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? ingen mer än jag
Såg dig gråta? erica och nå fler
Fick dig att gråta? det nämner vi inte här
Du delade en dricka med? erica?
Du gick på bio med? kommer inte ihåg
Skällde på dig? vet inte
Sa någonting till dig och vad var det? mamma tror jag, "ska klippa morfar så har jag de gjort." eller nått sånt.

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? nej
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? nej
Saknat någon? ja

 

JAG HAR:
Digitalkamera? nej
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0