Om jag ger dig mina tårar, men är stark när du är svag. Spelar sweet home Alabama, på en lägereldsgitarr. Om jag är säker på mig själv, men aldrig är för självgod. Om jag är en alfaman i sängen, men aldrig bråkar.



sitter här och käkar glass nu. ska till fränsta sen till sandra och lars eftersom sandra fyller 19 år idag! sen ska jag nog vara med erica. måste bara få träffa na innan hon drar till frankrike. vilket johanna, emma och cissi också gör. och några fler då. dom drar imorron och kommer tillbaka på tisdag? onsdag?. idag hade vi ju orientering och dans. va väl helt OK faktist. fint väder har det varit, de gjorde det ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: emma

kommer sakna dig :)

2011-05-18 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0