vart jag mej i världen vänder står jag här med tomma händer.

shit asså, har inte blogga på tre dagar.

fredag: tog kvart i 6 bussen till fränsta och var med pontus, oliver och erica. sen på kvällen glömde pappa mej.. att han skulle hämta me. jag ringde 11 men han svarade inte, då hade han lagt sej redan. men då va håkis snäll och skjutsade hem mej. !

lördag: följde med ted och träna, fan va skönt det va. och jävligt otränad är man också. så har träningsvärk nu.. men jag ska iallafall fortsätta träna, tror jag ska köpa såhär för en månad. och sen vid halv 6 drog jag, ted, pontus och erica till pontus stuga. kom hem för ett tag sen bara. ja, vi sov där. och det känns inte som jag vill de igen, fanns ingen toa, dass fanns, vilket är helt okej men jävligt äckligt och inget jag föredrar. men tro på fan att det ska vara typ tusen spindlar där inne. så fick tvinga mej själv att pissa ute.. vilket jag aldrig mer gör om, hatar, hatar, hatar. äckligt, äckligt, äckligt. gjorde hål i öronen på erica också ! HEHEhehehEHEHEHe. har aldrig skratta så i hela mitt liv tror jag ! aaaaaaaj ! aaaah aaaj! aaaaaaaaaaaaaah! AAAAAAAAAAAH ! jag gjorde hål i ena öra och ted i de andra ! kung.

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad bra! då vet jag vad jag ska köpa i julklapp till na: hjärteformade örhängen :D

2011-09-04 @ 14:57:50
Postat av: cissi

haha emma, smart åh skriva de här då ;)

2011-09-04 @ 15:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0