Utkast: April 22, 2012


det här har varit en av mina sämsta helger. har för det mesta bara suttit uppe på mitt rum. ja, jag kan ju berätta vad jag gjorde i fredags.

kom hem från skolan. pinka. gick upp på rummet och läste. sen blev det middag, gick ner och käka. gick upp och läste igen. senare gick jag ner och gjorde negerbollar. gick upp igen. läste. kolla på michael jackson, live in bucharest: The dangerous tour. kollade inte ens på halva innan jag somna. sen vakna jag lite senare, nej den va inte slut än. fortsatte sova. vakna, ja den är slut. stängde av. klockan va då kring 9 kanske. fortsatte sova. vaknade 11, gick ner och borsta tänderna och så. sen gick jag och la mig igen.

så kul va min fredag.

och lördagen va inte så mycke bättre. vart inte alls som jag trodde. trodde jag skulle få slippa vara ensam den kvällen, men så blev det inte.

längtade och längtade till kvällen också varade det bara i två ynka timmar som inte gjorde nånting bättre, snarare sämre. mitt dåliga humör fortsatte. och det fortsätter även idag, fast lite lindrigare.

vart fan tog min helg vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0